• {{sprak.SprakNavn}} {{sprak.SprakNavn}}
  • {{sprakVariabler[s.stegnavn]}}
{{sprakVariabler["AvbrytSkjemaUtfylling"]}}
{{sprakVariabler["InnloggingWizardKreverInnlogging"]}}: {{sprakVariabler["InnloggingWizardValgfriInnlogging"]}}: {{sprakVariabler["SkjemaNavn"]}}
  • {{sprakVariabler['InnloggingWizardTooltip' + innlogging.InnloggingsTooltip]}}

{{sprakVariabler['LoggInnEpost']}}

{{sprakVariabler['InnloggingWizardTooltipEpost']}}

{{sprakVariabler["GlemtPassordTekst"]}}

*{{sprakVariabler["EpostIkkeRegistrert"]}}

{{sprakVariabler["InnloggingWizardKodeIEpost"]}}

{{sprakVariabler["NullstillPassordTekst"]}}

{{sprakVariabler["AktiveringEpost"]}}

{{sprakVariabler["KontoAktivert"]}}

{{sprakVariabler["AktiveringsLenkeUgyldig"]}}

Nettlesersesjonen er utløpt, og utfylling som ikke er lagret kan være tapt. Vennligst last siden på nytt for å fortsette på skjemaet.

Skjemautfylling

Søknad om halltid ved Moa svømmehall

Informasjon

Tildelingskriterium for halltid ved Moa svømmehall sesongen 24/25

Tildeling gjeld halltid avsett til idrettslag tilslutta Norges idrettsforbund, der utøvarane har lisens/barneidrettsforsikring. Det vil bli lagt som føresetnad at 25-m-bassenget og stupebassenget ved Moa svømmehall i hovudsak skal brukast til trening.

Behov for halltid skal skje ved søknad på digitale søknadsskjema. Behov vil bli rekna ut etter antal aktive kopla til nivå. Idrettslaga vil stå fritt til å fordele total tildelt halltid på ulike treningsgrupper. Dersom det ikkje er råd å innfri alle behov framsett i søknad, vil det skje ei prosentvis avkorting.

Halltid som står ubenytta tre gonger utan meldt grunngjeving til tildelar, vil bli trekt inn og stilt til disposisjon for andre.

Ålesund kommune v/idrettsadministrasjonen får mynde til tildeling av tid etter kriteria. Forslag til tildeling vert sendt til høyring av Ålesund kommune

Sesongen følger skuleruta.

Søknadsfrist 31. mars 2024.

Tildelingskriterium
Hjelp
Lukk
  1. Klikk på Hjelpesymbol der du trenger hjelp til utfyllingen
  2. Skjemaet lagrer svarene underveis i utfyllingen. Hvis du velger å avbryte ved f.eks. å lukke nettleservinduet eller trykke på Avbryt-knappen og deretter bekrefter at du vil avbryte utfyllingen, vil all informasjon bli borte.
  3. Ingenting sendes inn før du selv ber om det, ved å velge Send inn-knappen. Den kommer fram etter at opplysningene er kontrollert og godkjent på oppsummeringssiden.

Bruk og utfylling

Klikk på hjelpesymbolene for informasjon om utfylling.

* Betyr obligatorisk for utfylling

Etter 20 minutt uten aktivitet kan utfylling av skjema gå tapt.

Klikk på Hjelp øverst til høyre for generell hjelp om skjema.

Vennligst vent...