• {{sprak.SprakNavn}} {{sprak.SprakNavn}}
  • {{sprakVariabler[s.stegnavn]}}
{{sprakVariabler["AvbrytSkjemaUtfylling"]}}
{{sprakVariabler["InnloggingWizardKreverInnlogging"]}}: {{sprakVariabler["InnloggingWizardValgfriInnlogging"]}}: {{sprakVariabler["SkjemaNavn"]}}
  • {{sprakVariabler['InnloggingWizardTooltip' + innlogging.InnloggingsTooltip]}}

{{sprakVariabler['LoggInnEpost']}}

{{sprakVariabler['InnloggingWizardTooltipEpost']}}

{{sprakVariabler["GlemtPassordTekst"]}}

*{{sprakVariabler["EpostIkkeRegistrert"]}}

{{sprakVariabler["InnloggingWizardKodeIEpost"]}}

{{sprakVariabler["NullstillPassordTekst"]}}

{{sprakVariabler["AktiveringEpost"]}}

{{sprakVariabler["KontoAktivert"]}}

{{sprakVariabler["AktiveringsLenkeUgyldig"]}}

Nettlesersesjonen er utløpt, og utfylling som ikke er lagret kan være tapt. Vennligst last siden på nytt for å fortsette på skjemaet.

Skjemautfylling

Middag på døra - leveringsavtale

Innledning

Gjennom dette skjemaet søker du om en leveringsavtale for middag på døra.

 

Levering av ferdigprodusert middag på døra er en tjeneste til eldre og andre som permanent eller i kortere tidsrom ikke er i stand til å sørge for kjøp og tilberedning av egen middag.

 

Sentralkjøkkenet beregner middagsporsjonene ut i fra Statens ernæringsråds retningslinjer for kosthold i helseinstitusjoner. Rådene omfatter også hverdagskost for eldre hjemmeboende.

 

Middagen med dessert/suppe er beregnet ut i fra at måltidet skal dekke cirka 1/3 av energiinntaket som eldre hjemmeboende trenger hver dag. Du kan velge bort suppe og dessert, men da blir energiinntaket lavere.

 

Det gis to alternativ for levering av middag:

  1. Du kan velge et fast antall middager i uken og vi leverer etter vår oppsatte meny.
  2. Du kan velge middagene dine ut i fra meny. Ved førstegangs levering vil vår sjåfør informere deg nærmere om denne ordningen.

Middag leveres for en hel uke. Kunden bestemmer selv antall, minimum er tre middager i uka.

Leveringsdagene er mandag, tirsdag, onsdag eller torsdag, avhenger av kundens bostedsadresse. (Kunden informeres om leveringsdag før første levering).

 

Kunden må alltid opplyse om han eller hun skal ha normalkost eller diett/spesialkost. Dette må alltid spesifiseres nærmere.

 

Middagen fraktes i kjølebil, leveres nedkjølt og vakuumpakket. Det er utarbeidet bruksanvisning med informasjon om oppvarming og oppbevaring. Bruksanvisningen sendes ut sammen med første leveranse og kan ellers fås ved servicetorget/utbringer.

 

Sentralkjøkkenet skal yte god service og levere i følge leveringsavtalen. Likevel kan det hende at det kan være vanskelig å finne frem til riktig adresse. Derfor må samtlige felt i leveringsavtalen fylles ut. Det må sørges for at inngangsdør og ringeklokke er merket med korrekt navn.

 

Prisen for hver enkelt middag reguleres av bystyret årlig. Eventuelle prisendringer kunngjøres i kommunens fellesannonse i Sunnmørsposten. Se gjeldende betalingsreglement også på kommunens hjemmesider.

 

Bestilling, avbestilling og endring av leveringsavtalen utføres ved å ringe til Sentralkjøkkenet. Normalkost kan avbestilles eller endres senest kl. 08.45 leveringsdagen. Diett- og spesialkost kan avbestilles eller endres senest kl. 15.00 torsdagen før leveringsdagen.

 

Ålesund kommune håper at du blir fornøyd med middagsmåltidene. Sentralkjøkkenet som administrerer ordningen vil sette stor pris på å få dine erfaringer både med leveransen og maten slik at vi kan gjøre nødvendige forbedringer.

Hjelp
Lukk
  1. Klikk på Hjelpesymbol der du trenger hjelp til utfyllingen
  2. Skjemaet lagrer svarene underveis i utfyllingen. Hvis du velger å avbryte ved f.eks. å lukke nettleservinduet eller trykke på Avbryt-knappen og deretter bekrefter at du vil avbryte utfyllingen, vil all informasjon bli borte.
  3. Ingenting sendes inn før du selv ber om det, ved å velge Send inn-knappen. Den kommer fram etter at opplysningene er kontrollert og godkjent på oppsummeringssiden.

Bruk og utfylling

Klikk på hjelpesymbolene for informasjon om utfylling.

* Betyr obligatorisk for utfylling

Etter 20 minutt uten aktivitet kan utfylling av skjema gå tapt.

Klikk på Hjelp øverst til høyre for generell hjelp om skjema.

Vennligst vent...

Loader